Zpět na úvod

Vše o nákupu

POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Po odeslání objednávky se Vám na obrazovce zobrazí  „Vaše objednávka byla přijata“. Číslo objednávky a automatické potvrzení objednávky Vám přijde na emailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci/objednávce. Pokud Vám tento email nepřijde, zkontrolujte, zda jste zadali při registraci správný email (údaje v registraci můžete měnit po přihlášení kliknutím na Vaše přihlašovací jméno). Jestliže je email v pořádku a potvrzení objednávky Vám přesto nepřišlo, prosím, kontaktujte nás na náš email info@designovynabytek.cz nebo na telefonu  +420 730 526 104. V okamžiku, kdy Vaše zboží opustí fyzicky náš sklad, obdržíte email o expedici. V e-mailu naleznete kontakt na přepravní společnost, se kterou se můžete domluvit na termínu dodání.

MOŽNOSTI PLATBY

1. Na dobírku

Vybrané zboží zašleme na Vaši adresu na dobírku, tzn. že zboží zaplatíte v hotovosti při dodání přímo řidiči, u řidiče je možné platit kartou jen v případě balíkové zásilky, nikoliv paletové přepravy.

K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad.

Při převzetí tak platíte částku za zboží a dopravné uvedené u Vámi vybraného zboží.

Na dobírku nelze platit zboží, u něhož je uvedeno, že se jedná o zakázkovou výrobu. Na toto zboží bude na základě objednávky vystavena zálohová faktura a po jejím zaplacení na účet prodávajícího, bude zadáno do výroby. Termín dodání začíná běžet dnem připsání platby na účet prodávajícího.

 

2. Platba předem bankovním převodem (bez poplatku)

Po odeslání objednávky Vám ihned automaticky zašleme na Vaši emailovou adresu pokyny k platbě.

Při platbě převodem použijte číslo objednávky jako variabilní symbol.

O přijetí platby Vás budeme informovat e-mailem, většinou je to do dvou pracovních dnů od zadání příkazu ve Vaší bance.

Po přijetí platby na náš účet, zboží vyexpedujeme na Vaši adresu dle termínu dodání, který je uveden u každého produktu.

K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad.

Číslo účtu: 2107841167/2700

Pokud je pro Vás obsah faktury nedostatečný nebo není správný, kontaktujte nás na emailu info@designovynabytek.cz . V emailu uveďte, jaké údaje potřebujete doplnit/změnit.

 

3. Hotově - osobní odběr (bez poplatku)

Vybrané zboží si můžete vyzvednout přímo u nás na adrese – life & furniture s.r.o., sklad - Kaplířova 20, 301 00 Plzeň.

E-mailem nebo sms zprávou Vám potvrdíme, že je zboží skladem a připraveno k  vyzvednutí.

Při osobním převzetí je nutné platit v hotovosti.

K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad.

Zboží je nutné vyzvednout do 14 dnů od expedice. Pokud si zboží v uvedené lhůtě nevyzvednete, bude Vám dalších 14 dnů účtováno skladné ve výši 50,-Kč/den. Po měsíci dojde ke stornování Vaší objednávky.

 

DODÁNÍ ZBOŽÍ

Zboží doručujeme prostřednictvím externích přepravních společností. Za provedenou se rozumí přeprava v okamžiku složení zásilky na chodníku před vchodem domu na místě určení. Zboží je většinou dodáváno v demontu s podrobným návodem ke složení. Je důkladně zabaleno (krabice apod.) a pojištěné proti poškození.

MONTÁŽ ZBOŽÍ

Nabízíme také montáž zboží za poplatek 30% z celkové ceny zboží + dopravné pracovníků 12 Kč za 1 km z Plzně.  U dopravného pracovníků se počítá cesta tam i zpět.

DODACÍ LHŮTA

Termín pro dodání zboží je u každého zboží jiný a je u něj vždy uveden. Přepravní společnost Vás bude nejpozději v den dodání kontaktovat kvůli doručení. S přepravní společností se můžete domluvit na pozdějším dodání. Pokud jste si objednali více položek, budeme Vám zboží expedovat najednou, až bude vše na našem skladu. Přesný den, kdy bude zboží odesláno na Vaši adresu, Vám sdělíme na Váš email, popř. telefon, uvedený v objednávce, ihned jak bude objednávka vyřízena. Přepravce bude mít k dispozici Vaše telefonní číslo pro případ nezastižení na dané adrese. Nejste-li k zastižení, nechá ve Vaší schránce oznámení o uložení zásilky na regionálním depu. Telefonicky si můžete objednat opětovné doručení na místo a v čase, který si s pracovníky přepravní společnosti domluvíte. Toto druhé doručení je zdarma. Případně si můžete zboží odebrat i na Vašem regionálním depu zásilkové společnosti. V případě, že přepravní společnost v námi avizovaný termín (rozpětí 3 dny) nedodá zboží na Vaši adresu a nenechá ani oznámení o uložení zásilky ve Vaší schránce, neváhejte nás kontaktovat, popř. se informovat přímo na daném depu přepravní společnosti. Expedici Vám potvrzujeme v momentě, kdy Vaše zásilka opustí náš sklad.

Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. zruší objednávku v případě, kdy je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu atd.), nese kupující náklady na dopravu nebo náklady spojené s opakovaným dodáním v plné výši.

DOPRAVA

Doprava je zajištěna kurýrními službami Geis a ČESKÁ POŠTA. Dodavatel si vyhrazuje právo měnit formu přepravy s ohledem na objednané množství a charakter zboží.

PŘEVZETÍ ZÁSILKY

Ve smluveném termínu Vám bude doručena zásilka přepravní společností.

Při přebírání zásilky se prosím řiďte níže uvedenými zásadami:

Zboží při převzetí důkladně zkontrolujte. Minimálně je zapotřebí zkontrolovat vnější obal, zda není poškozen. V případě, že zásilka obsahuje sklo, je nezbytné toto rozbalit a zkontrolovat. Reklamace na zboží bude uznána pouze v případě, že nebude vnější obal poškozený. Reklamace na rozbité sklo je možné uplatnit pouze u dopravce. Ještě jednou Vás prosíme o spolupráci a důkladnou kontrolu zboží při přebírání. Záleží nám na tom, abyste mohli zboží dlouho užívat a byli s ním spokojeni. Nemůžeme však akceptovat reklamace zboží viditelně poškozeného přepravou. To je nezbytné již při kontrole reklamovat u dopravce. V případě potřeby Vám rádi s reklamací pomůžeme.

V případě, že je zboží viditelně poškozeno, sepište s řidičem reklamační protokol. O celé situaci nás informujte na info@designovynabytek.cz 

V případě, že zjistíte výrobní vadu po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte na výše uvedených emailových adresách. Takovou reklamaci samozřejmě přijmeme a vyřídíme v zákonné lhůtě (+ čas na dopravu náhradního zboží).

Při převzetí zásilky si prosím kontrolujte rovněž počet balení a tento počet balení zapište do přepravního listu, který podepisujete dopravci. Bude pak možné reklamovat eventuální nedodání nějakého dílu.