Často kladené dotazy (FAQ)

Lze vytvořit objednávku bez registrace/vytvoření účtu?

Na našich stránkách lze nakoupit bez předchozí registrace. Vytvořením vlastního účtu ale získáte přístup k přehledu všech vašich objednávek a vaše osobní i platební údaje budou bezpečně uloženy pro příští nákupy.

Jak mohu stornovat objednávku?

Otevřete e-mail, kterým jsme vám objednávku potvrdili, a vyhledejte v něm číslo objednávky.

Číslo objednávky zkopírujte, vložte do emailu a pošlete žádost o storno objednávky na email podpora@designovynabytek.cz.

Váš požadavek bude zpracován a bude vám zasláno potvrzení o stornu objednávky.

Kde najdu číslo objednávky?

Číslo objednávky naleznete v potvrzovacím e-mailu, který obdržíte ihned po jejím vytvoření.

Kde naleznu fakturu k objednávce?

Svou fakturu naleznete v elektronické podobě v e-mailu, v administraci v záložce „Moje objednávky“ v administraci vašeho účtu nebo v tištěné podobě v balíku.

Kdy obdržím sledovací kód k odeslané objednávce?

Sledovací kód vám zašleme e-mailem ihned po předání objednávky dopravci. V případě nejasností, neobdržení kódu nás kontaktujte prostřednictvím formuláře nebo zákaznické linky.

Jaká je délka záruky?

Našim zákazníkům se snažíme přinášet světový design v té nejvyšší kvalitě a za dostupné ceny. Na celý sortiment garantujeme standartní záruku 2 roky.

Co je slevový kupón a jak ho lze uplatnit?

Slevový kupón chápeme jako formu poděkování a vstřícnosti k zákazníkovi. Klademe důraz na spokojenost zákazníka, a proto vám v rámci různých akcí a kampaní nabízíme slevu na vybrané výrobky. Kupón je složen z unikátního kódu, jehož platnost může být časově omezena. Slevu uplatníte v nákupním košíku zadáním příslušného kódu.

Pravidla a omezení pro doručení

Objednávky se odesílají pouze v pracovní dny. Pracovní dny jsou pondělí až pátek, mimo státní svátky v Česku.

Všechny zásilky je při přijetí nutno podepsat.

Objednávky nemůžeme zasílat do P. O. boxů.

Co mám dělat, když jsem nedostal(a) balík?

Chcete zjistit stav doručení vaší objednávky? Lze snadno sledovat přes trackovací číslo uvedené v potvrzovacím emailu ,, Zboží odesláno,,.

Vždy se snažíme vaši objednávku doručit v naší standardní lhůtě, která je uvedena u každého produktu, někdy však neočekávané faktory mohou vést ke zpoždění.

Pokud vám balík nebyl doručen ve standardní lhůtě, postupujte podle níže uvedených pokynů.

 

Řešení:

Ještě jednou zkontrolujte lhůtu, ve které má být objednaný produkt doručen. Pokud vaše objednávka obsahuje produkty vyráběné na zakázku, viz obchodní podmínky zakázková výroba, doručení může trvat o 1-2 týdny déle.

Zjistěte stav vaší zásilky v nástroji všechny objednávek.

Zkontrolujte si stav doručení objednávky v níže uvedené tabulce. Jsou v ní vysvětleny jednotlivé fáze, v nichž se doručení může nacházet, a je tam také uvedeno, co v dané fázi můžete dělat.

Jaká je dodací lhůta a cena přepravného?

Doba doručení objednávky se liší v závislosti na typu objednaného produktu, vaší doručovací adrese a způsobu doručení, který jste si vybrali. Během výprodejů a akcí může doručení trvat o něco déle než obvykle.

Ceny dopravy je uvedena vždy u každého produktu individuálně.

Jak ověřit stav objednávky a jejího doručení?

Veškeré informace týkající se objednávky, jejího stavu a předpokládaného termínu doručení naleznete v potvrzovacím e-mailu.

Je možné si objednávku osobně vyzvednout?

Ano, veškeré objednané zboží si můžete sami vyzvednout v našem skladu v Chotíkově.

Jaké způsoby platby přijímáte?

Svou objednávku můžete uhradit hned několika způsoby:

 

Bankovním převodem

Dobírkou

Online platební kartou (GoPay)

Jak postupovat v případě, že mi bylo doručeno jiné zboží?

V případě, že vám byl doručen nesprávný produkt, obraťte se na nás prostřednictvím reklamačního formuláře.

Jak mohu zboží vrátit?

Pokud jste se rozhodli pro vrácení objednaného zboží, využijte online formulář pro vrácení zboží, který naleznete zde.

Poté zboží zašlete na adresu našeho skladu Chotíkov 388, Chotíkov 33017 Podrobná pravidla a omezení vrácení zboží najdete v našich podmínkách.

Jaká je lhůta pro vrácení zboží?

Zboží zakoupené na našem e-shopu můžete vrátit do 365 dnů od jeho doručení, a to bez udání důvodu. Zboží však nesmí nést známky použití.

Kdy mi budou vráceny peníze?

Peníze vám budou zaslány zpět na váš účet do 14 dnů ode dne, kdy:

 

obdržíme vrácené zboží na náš sklad nebo

nás informujete, že odstupujete od kupní smlouvy.

 

Obdržím náhradu přepravného v případě vrácení zboží? Plná cena poštovného je vrácena v případě odeslání celé objednávky. V případě nevrácení celé objednávky je automaticky poskytována sleva na další nákup ve výši 5%.